loading...
خبر خوان رزبلاگ حاظر
armin بازدید : 79 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)
حيدري: تا آخر عمرم بخاطر آن گل، نماز مي‌خوانم

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : حيدري: تا آخر عمرم بخاطر آن گل، نماز مي‌خوانم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




گنجور » بيدل دهلوي » غزليات

براي پيدا کردن يک شعر کافي است حرف آخر قافيه? آن را در نظر بگيريد تا بتوانيد آن را پيدا کنيد. مثلاً براي پيدا .... غزل شماره? ???: سوار برق عمرم‌، نيست برگشتن عنانم را. غزل شماره? ???: ... غزل شماره? ???: گل بر رخت‌گشود نقاب‌کشيده را ... غزل شماره? ???: زين گلستان درس ديدارکه مي‌خوانيم ما ..... غزل شماره? ???: شيخ تا عزم بر نماز شکست.

آدرس : کليک کنيد
پلکان واژه ها

شب ِ تا صبح ، کنار تلفن، زار زدن / به کسي در وسط ِ آينه ها سنگ زدن! .... و آنگاه که معشوقه‌ام شدي، مردمان، زمان را چنين مي‌خوانند: هزاره‌ ي پيش از چشم‌ هاي تو يا هزاره ‌ي ... بايد يک روزي ميفهميدم آخر / رسيدن، پشت هر راهي شدن نيست / من هر کاري که ميشد، کردم اما. ... و اينکه با توام اي بي وفا گل وحشي / بگو چگونه خودت را. ...... (مرتضي حيدري). 6.

آدرس : کليک کنيد
سايت صالحات - پايگاه صالحات

19 آگوست 2010 ... به خاطر اينكه ايشان اين را به وديعت پيش من گذاشت . ... ذكر سبعه عجيب است ، علامه حسن زاده آملي بعد از نماز صبح تا طلوع آفتاب ..... انشاالله تا آخر يار رهبر عزيزمون بمونيم. ... دنيا و هم در آن دنيا يا مهدي بيا که فقط تو را ميخوانم منتظرت هستم يا صاحب الزمان ... خيلي دوست دارم جداقل تو عمرم امام رو يه بار از نزديک ببينم.

آدرس : کليک کنيد
? - دوره شيش - بلاگ

لطفا يک مطلب در بلاگ قرار دهيد با اين مضمون که تا شنبه همه بايد هوش مصنوعي سه توپ شان را کامل .... چون تا آخر دبستان حتي چهار عمل اصلي را هم بلد نبودم حل کنم.

آدرس : کليک کنيد
بهمن 1389 - چه جمعه ها که يک به يک غروب شد نيامدي

اگر من نماز مي خوانم که خلاف نکنم ، آيا واقعا تصميم هم گرفته ام که به مردم دروغ نگويم و کار خلاف هم ... عمــرم کــفاف ديـدن روي تــرا نـــداد ... من منتظر تا فصل هم عهدي بيايد با ذوالفقار حيدري مهدي بيايد .... هاي نوراني که زير سايه تو که اگر من درس ميخوانم کار مي کنم بخاطر خلاقيت و شکوفايي است . .... زيرا ممکن است در دقايق آخر گل بخورند .

آدرس : کليک کنيد
انجمن مداحان شهرستان بابل - 59=حضرت ولي عصر عج مدح ومنقبت

8 ا کتبر 2013 ... جواد حيدري از تهران اميد آخر ... تا آخر راه با تو هستم ، اما تا پاي ... در حال نماز بي وضوييم آقا ... پروانه ي تبار مي شود با يک گل .... تو قصه ي کوفه را به خاطر داري! ...... عمرمن تا آخر عمرم به دنبال تو هستم .... صاحب عزا باواهمه مي خوانم امشب

آدرس : کليک کنيد
وقتي به سيب سرخ حوا گاز مي زدي...

نگو که خسته اي از مرد قصه ام بودن/تو تا هميشه همان مرد قصه پردازي ... دستت گل خيال مرا پوچ مي کند ... اين تير آخر است که بانوي تو...خلاص. ... ديگر از اين بيشتر نمي خواهم/ به قدر باقي عمرم، کفايتي ماهم .... چادر نماز جديدي را که مامان چند ماه پيش سوغات آورده از کيسه درمي آورم. ... شعر مي خوانم برايشان و نوبت مي دهم به هرکدام که شعر بخوانند.

آدرس : کليک کنيد
يا حسين غريب مادر - دانلود مداحي

با جانم ، مي خوانم ، يا علي موسي الرضا .... در لحظه هاي آخر عمرم به زمزمه ، ابراز مي کنم غم دل را به فاطمه. مادر بيا و حال پريشان .... دانلود شما عزيزان قرار داده ام که پيشنهاد مي کنم حتما متن شعر را تا آخـر بخوانيد و حتما اين ... دلش را با گل حيدر صفا داد ... به نماز مي ايستم و پنج تکبير ميزنم بر دنيا و هر آنچه مرا از نوازش نسيم رحمتت دور ميسازد.

آدرس : کليک کنيد
زهرا حيدري آزاد

نماز ظهرت به قضا نرود و حتما بعدش از دنيازدگي استغفار کن. .... طبعش گل مي اندازد دوباره، يکهو مرا پس مي زند. ... هميشه بايد کل سال رو دستکش هام رو نگه دارم، اد بيام آخراي آبان گمشون کنم، بعد تا آخر آذر دستامو "ها" کنم، دي ماه دوباره دستکش ..... خلاصه روزگاري بيمار همچين کتاب هايي بودم ، پيدا ميکردم و ميخواندم و صد البته داغون مي شدم.

آدرس : کليک کنيد
سيد مرتضي کراماتي

19 ژانويه 2015 ... خيال خال رويت تا عجين شد گل افشان خاطر اهل يقين شد .... دعبل از تو مي خواهم شعر بسرايي، به خاطر اينکه اين روزها براي اهل بيت، روزهاي ... نماز صبح محشر دير مي شد. ..... را تقديم کنند و بعد صف دوم وبه ترتيب تا آخر و تو با خودت مي‌خندي که مگر ... سه رکعت اول را مي‌خوانيم و پس از آن به تماشاي نافله گذاري آقا مي‌نشينيم.

آدرس : کليک کنيد
بازار خنده - بهشت سخن

(بخاطر وجود کلمات زشت در اين داستان پيشاپيش از حضور شما معذرت خواهي ميکنيم!) ... يکي از دوستام تعريف ميکرد مامانم وقتي نماز ميخونه با هر الله اکبر بلندي که ميگه يه ... آقا واسه آخر هفته با بچه ها يه برنامه مصرف مواد گذاشتيم به همراه چاقو کشي، تجاوز و ..... اعتراف مي‌کنم سر فينال جام جهاني‌ تا لحظه‌اي که اسپانيا گل زد فکر مي‌کردم ...

آدرس : کليک کنيد
خرداد 90 - بهشت سخن

نويسنده: سعيد حيدري - ??90/?/?0 .... دو اتشنشان وارد جنگلي مي شوند تا اتش کوچکي را خاموش کنند . اخر کار ... چون از نماز عشا فارغ شدم داخل جامه‌ خواب مي‌شوم، ..... آنچه که ميخوانيد رياضيات به سبک شيخ بهايي است که از کتاب خلاصة الحساب شيخ بهايي .... تازه پيرمرد به خاطر آورد که به چه هدفي اسب را همراه برده و اهالي ده هم تا روزها بعد تعجب ...

آدرس : کليک کنيد
دل نوشته - حُسن ...قافله

23 سپتامبر 2014 ... Click for Tehran, Iran Forecast ايران - تهران ... و مي باورانيم كه در كشاكش ساعات عمرم ... ولي تا الان که موفق نشده تا اون بالها بشه انگشت و آتيشو بگيره ... يک نماز درست براي خدا هديه بفرستم. .... زنگ آخر که مي خورد، کيف هايمان را روي دوش مي انداختيم ... نمي دانم من بيشتر براي تو مي خوانم و به التماس مي گويم که:.

آدرس : کليک کنيد
ثناي علي(عليک السلام)

ماه را در گل نهان کردي چرا؟ ... اين سخن روي زبانها افتاد: ديدي آخر علي(ع) از پا افتاد؟ ... از من پيروى كنيد كه شما را به راه حق مى خوانم و به جانب چپ و راست منحرف نشويد كه ... و تا آن روز شنيده نشد كه فقيرى بدان پايه از آقايى رسيده باشد. ... 12 نخستين بار كه پدرم مرا در حال نماز همراه رسول خدا(ص ) ديد، گفت پسرم ! .... "تمام لذت عمرم همين است

آدرس : کليک کنيد
سلامت همه آفاق در سلامت توست/ به هيچ عارضه شخص تو دردمند مباد هفت ...

16 سپتامبر 2014 ... من که تا پيام سايت آقا را در گوشيم ديدم، به شدت قلبم شروع به تپش کرد و هنوزم که هنوزه درد ميکنه. ..... رهبرم هر روز براي سلامتيت نماز مي خوانم.

آدرس : کليک کنيد
با همايون بهزادي، شناسنامه دربي شش تايي - اخبار باشگاه پرسپوليس

7 سپتامبر 2014 ... از تمامي شايعات درباره فيلم‌هاي به آتش کشيده ديداري که با شش گل به سود ... بهزادي ستاره دهه 40 و اوايل دهه 50 باشگاه شاهين و پرسپوليس را مي‌خوانيم. ... من تمام عمرم را در شاهين بودم. ... خسرو حيدري زماني که لازم باشد توپ را به فضاي پايين مي‌دهد و زماني که ... تا به خاطر دادم اجازه دهيد موضوع سر زدن را برايتان کامل بگويم.

آدرس : کليک کنيد
زهرا حيدري آزاد

نماز ظهرت به قضا نرود و حتما بعدش از دنيازدگي استغفار کن. .... طبعش گل مي اندازد دوباره، يکهو مرا پس مي زند. ... هميشه بايد کل سال رو دستکش هام رو نگه دارم، اد بيام آخراي آبان گمشون کنم، بعد تا آخر آذر دستامو "ها" کنم، دي ماه دوباره دستکش ..... خلاصه روزگاري بيمار همچين کتاب هايي بودم ، پيدا ميکردم و ميخواندم و صد البته داغون مي شدم.

آدرس : کليک کنيد
سيد مرتضي کراماتي

19 ژانويه 2015 ... خيال خال رويت تا عجين شد گل افشان خاطر اهل يقين شد .... دعبل از تو مي خواهم شعر بسرايي، به خاطر اينکه اين روزها براي اهل بيت، روزهاي ... نماز صبح محشر دير مي شد. ..... را تقديم کنند و بعد صف دوم وبه ترتيب تا آخر و تو با خودت مي‌خندي که مگر ... سه رکعت اول را مي‌خوانيم و پس از آن به تماشاي نافله گذاري آقا مي‌نشينيم.

آدرس : کليک کنيد
بازار خنده - بهشت سخن

(بخاطر وجود کلمات زشت در اين داستان پيشاپيش از حضور شما معذرت خواهي ميکنيم!) ... يکي از دوستام تعريف ميکرد مامانم وقتي نماز ميخونه با هر الله اکبر بلندي که ميگه يه ... آقا واسه آخر هفته با بچه ها يه برنامه مصرف مواد گذاشتيم به همراه چاقو کشي، تجاوز و ..... اعتراف مي‌کنم سر فينال جام جهاني‌ تا لحظه‌اي که اسپانيا گل زد فکر مي‌کردم ...

آدرس : کليک کنيد
خرداد 90 - بهشت سخن

نويسنده: سعيد حيدري - ??90/?/?0 .... دو اتشنشان وارد جنگلي مي شوند تا اتش کوچکي را خاموش کنند . اخر کار ... چون از نماز عشا فارغ شدم داخل جامه‌ خواب مي‌شوم، ..... آنچه که ميخوانيد رياضيات به سبک شيخ بهايي است که از کتاب خلاصة الحساب شيخ بهايي .... تازه پيرمرد به خاطر آورد که به چه هدفي اسب را همراه برده و اهالي ده هم تا روزها بعد تعجب ...

آدرس : کليک کنيد
دل نوشته - حُسن ...قافله

23 سپتامبر 2014 ... Click for Tehran, Iran Forecast ايران - تهران ... و مي باورانيم كه در كشاكش ساعات عمرم ... ولي تا الان که موفق نشده تا اون بالها بشه انگشت و آتيشو بگيره ... يک نماز درست براي خدا هديه بفرستم. .... زنگ آخر که مي خورد، کيف هايمان را روي دوش مي انداختيم ... نمي دانم من بيشتر براي تو مي خوانم و به التماس مي گويم که:.

آدرس : کليک کنيد
ثناي علي(عليک السلام)

ماه را در گل نهان کردي چرا؟ ... اين سخن روي زبانها افتاد: ديدي آخر علي(ع) از پا افتاد؟ ... از من پيروى كنيد كه شما را به راه حق مى خوانم و به جانب چپ و راست منحرف نشويد كه ... و تا آن روز شنيده نشد كه فقيرى بدان پايه از آقايى رسيده باشد. ... 12 نخستين بار كه پدرم مرا در حال نماز همراه رسول خدا(ص ) ديد، گفت پسرم ! .... "تمام لذت عمرم همين است

آدرس : کليک کنيد
سلامت همه آفاق در سلامت توست/ به هيچ عارضه شخص تو دردمند مباد هفت ...

16 سپتامبر 2014 ... من که تا پيام سايت آقا را در گوشيم ديدم، به شدت قلبم شروع به تپش کرد و هنوزم که هنوزه درد ميکنه. ..... رهبرم هر روز براي سلامتيت نماز مي خوانم.

آدرس : کليک کنيد
با همايون بهزادي، شناسنامه دربي شش تايي - اخبار باشگاه پرسپوليس

7 سپتامبر 2014 ... از تمامي شايعات درباره فيلم‌هاي به آتش کشيده ديداري که با شش گل به سود ... بهزادي ستاره دهه 40 و اوايل دهه 50 باشگاه شاهين و پرسپوليس را مي‌خوانيم. ... من تمام عمرم را در شاهين بودم. ... خسرو حيدري زماني که لازم باشد توپ را به فضاي پايين مي‌دهد و زماني که ... تا به خاطر دادم اجازه دهيد موضوع سر زدن را برايتان کامل بگويم.

آدرس : کليک کنيد
زهرا حيدري آزاد

نماز ظهرت به قضا نرود و حتما بعدش از دنيازدگي استغفار کن. .... طبعش گل مي اندازد دوباره، يکهو مرا پس مي زند. ... هميشه بايد کل سال رو دستکش هام رو نگه دارم، اد بيام آخراي آبان گمشون کنم، بعد تا آخر آذر دستامو "ها" کنم، دي ماه دوباره دستکش ..... خلاصه روزگاري بيمار همچين کتاب هايي بودم ، پيدا ميکردم و ميخواندم و صد البته داغون مي شدم.

آدرس : کليک کنيد
سيد مرتضي کراماتي

19 ژانويه 2015 ... خيال خال رويت تا عجين شد گل افشان خاطر اهل يقين شد .... دعبل از تو مي خواهم شعر بسرايي، به خاطر اينکه اين روزها براي اهل بيت، روزهاي ... نماز صبح محشر دير مي شد. ..... را تقديم کنند و بعد صف دوم وبه ترتيب تا آخر و تو با خودت مي‌خندي که مگر ... سه رکعت اول را مي‌خوانيم و پس از آن به تماشاي نافله گذاري آقا مي‌نشينيم.

آدرس : کليک کنيد
بازار خنده - بهشت سخن

(بخاطر وجود کلمات زشت در اين داستان پيشاپيش از حضور شما معذرت خواهي ميکنيم!) ... يکي از دوستام تعريف ميکرد مامانم وقتي نماز ميخونه با هر الله اکبر بلندي که ميگه يه ... آقا واسه آخر هفته با بچه ها يه برنامه مصرف مواد گذاشتيم به همراه چاقو کشي، تجاوز و ..... اعتراف مي‌کنم سر فينال جام جهاني‌ تا لحظه‌اي که اسپانيا گل زد فکر مي‌کردم ...

آدرس : کليک کنيد
خرداد 90 - بهشت سخن

نويسنده: سعيد حيدري - ??90/?/?0 .... دو اتشنشان وارد جنگلي مي شوند تا اتش کوچکي را خاموش کنند . اخر کار ... چون از نماز عشا فارغ شدم داخل جامه‌ خواب مي‌شوم، ..... آنچه که ميخوانيد رياضيات به سبک شيخ بهايي است که از کتاب خلاصة الحساب شيخ بهايي .... تازه پيرمرد به خاطر آورد که به چه هدفي اسب را همراه برده و اهالي ده هم تا روزها بعد تعجب ...

آدرس : کليک کنيد
دل نوشته - حُسن ...قافله

23 سپتامبر 2014 ... Click for Tehran, Iran Forecast ايران - تهران ... و مي باورانيم كه در كشاكش ساعات عمرم ... ولي تا الان که موفق نشده تا اون بالها بشه انگشت و آتيشو بگيره ... يک نماز درست براي خدا هديه بفرستم. .... زنگ آخر که مي خورد، کيف هايمان را روي دوش مي انداختيم ... نمي دانم من بيشتر براي تو مي خوانم و به التماس مي گويم که:.

آدرس : کليک کنيد
ثناي علي(عليک السلام)

ماه را در گل نهان کردي چرا؟ ... اين سخن روي زبانها افتاد: ديدي آخر علي(ع) از پا افتاد؟ ... از من پيروى كنيد كه شما را به راه حق مى خوانم و به جانب چپ و راست منحرف نشويد كه ... و تا آن روز شنيده نشد كه فقيرى بدان پايه از آقايى رسيده باشد. ... 12 نخستين بار كه پدرم مرا در حال نماز همراه رسول خدا(ص ) ديد، گفت پسرم ! .... "تمام لذت عمرم همين است

آدرس : کليک کنيد
سلامت همه آفاق در سلامت توست/ به هيچ عارضه شخص تو دردمند مباد هفت ...

16 سپتامبر 2014 ... من که تا پيام سايت آقا را در گوشيم ديدم، به شدت قلبم شروع به تپش کرد و هنوزم که هنوزه درد ميکنه. ..... رهبرم هر روز براي سلامتيت نماز مي خوانم.

آدرس : کليک کنيد
با همايون بهزادي، شناسنامه دربي شش تايي - اخبار باشگاه پرسپوليس

7 سپتامبر 2014 ... از تمامي شايعات درباره فيلم‌هاي به آتش کشيده ديداري که با شش گل به سود ... بهزادي ستاره دهه 40 و اوايل دهه 50 باشگاه شاهين و پرسپوليس را مي‌خوانيم. ... من تمام عمرم را در شاهين بودم. ... خسرو حيدري زماني که لازم باشد توپ را به فضاي پايين مي‌دهد و زماني که ... تا به خاطر دادم اجازه دهيد موضوع سر زدن را برايتان کامل بگويم.

آدرس : کليک کنيد
( لكستان.الشتر)

هاي انارش تا هميشه ي آسمان جاريست و هر باغش باغستاني است ... نيستند و از طرفي هم به اين صورت همانطوري که از اسمش پيداست پاي آنها به خاطر اين انتخاب کودکانه گير ...

آدرس : کليک کنيد
اشعار مدح امام رضا عليه السلام (46) - سهيل عرب

پس از اين فاصله تا طوس دويدن زيباست پا برهنه شدن و ... کاش لطفي کني و آخر کارم باشي مرد سلماني تو ... در صحن کهنه سوي تو کردم نماز را اينجاست آنکه ... جواد حيدري .. . اشعار شهادت امام .... عمرم به باد رفته به داد دلم برس. من آمدم که ... برکه ي خشکم و گل آلودم ... نظري کن به خاطر عباس درد من را تو ..... هميشه قبل هر حرفي برايت شعر مي خوانم.

آدرس : کليک کنيد
آخـرين خندة ليـــ? - سازمان مجاهدين خلق ايران

صفحه را ميخواندم و دوباره مينوشتم، اين كار تا دو، سه روز طول كشيد و من مدرسه هم. كه مي رفتم همه ذهنم .... دوستداشتني در اين سه ماه زحمت زيادي را به خاطر ما متحمل شد و ما را با محبتهاي. بيشائبه خود براي ...

آدرس : کليک کنيد
رمان در قير شب | Sea Daughter~ کاربر انجمن - نودهشتيا

اين داستان،روايتگر زندگي چند تا شخصيته که توي ذهن من براي اون بازه ي زماني ان. ..... خاله نرگس چادر گل گلي سورمه اي رنگش را که مطمئن بودم سوغات بي بي از کربلاست ... چشمان قهوه اي درشتش را خوب به خاطر دارم. ... وقتي همه ي بچه ها خواب هفت پادشاه را ميديدند عماد در مسجد نماز صبح ميخواند. ..... خدايا مگر قرار نبود امروز روز آخر عمرم باشد؟

آدرس : کليک کنيد
صداي آشنا - سرگذشت هاي واقعي

سردي هوا تا رگ رگ جان خسته و جسم دردمند و رنجورش نفوذ مي کرد. ... سحر گل، ناله کنان با صدايي که به مشکل از گلويش بيرون مي شد،جواب داد:" از خدا بترسين، .... زماني كه از بهترين دوره هاي عمرم محسوب مي شد محصل در رشته‌ روانشناسي بودم، سه خواهر .... بخاطر دارم با آنكه زنده گي ساده و معمولي داشتيم، هرگز چيزي را به نام رنج و غم نديده بودم.

آدرس : کليک کنيد
مجموعه آثار دکتر اصغر هادي پور (شاهد)

حيدري- گل گشت · قالب وبلاگ ماه ... بي محل ميخواند ديشب اين خروس طبع من! من حديثِ رفته با ... ان شاءالله نماز و روزه هاتون قبول باشه اميدوارم خداوند ... عمرم گذشته است و توام در سري هنوز اي چلچراغ ... امام علي(ع)، بي کرانه ترين شکوه خلقت است که تا ابد، تلألؤ نورش .... تاچند روز بخاطر تولد يکسالگي مشق عشق جشن و شادي داريم. غزل جديد  ...

آدرس : کليک کنيد
دور تر از چشم اقيانوس

من هم قسمت هاي مهمي از مثنوي گل سرخ را خواندم که ريس جمهور با حوصله مندي تمام ... به آقاي اسماعيلي تماس گرفتم گفت به خاطر کارهاي اداري طول کشيده فردا در جامعه مراجعه کن نامه مي‌رسد. ... با خبر گزاري نسيم:تا آخر اين هفته و بعد از يکسري کارهاي اداري از ايران مي‌روم .... سپاس از هموطنان و دوستان گلم که عزيزترين لحظات عمرم را رقم زدند.

آدرس : کليک کنيد
قدر عمرم را ندانستم | جستجو در وبلاگها | مخزن وبلاگ فارسي - دانلود

نتايج جستجوي عبارت قدر عمرم را ندانستم از بين کليه اطلاعات و وبلاگهاي ثبت ... آره،يه اتفاق وحشتناک، وقتي با خونواده باشي، در حال رانندگي، به خاطر سبقت يه ... ترينش سالم موندن خودمه، ولي کاش نمونده بودم، با اين عذاب تا آخر عمرم چيکار کنم تو .... شد نيامديدر مسجديم طاعت اين ماه شغل ماستبي قبله هر نماز به سر شد نيامدياين نفس ...

آدرس : کليک کنيد
( لكستان.الشتر)

هاي انارش تا هميشه ي آسمان جاريست و هر باغش باغستاني است ... نيستند و از طرفي هم به اين صورت همانطوري که از اسمش پيداست پاي آنها به خاطر اين انتخاب کودکانه گير ...

آدرس : کليک کنيد
اشعار مدح امام رضا عليه السلام (46) - سهيل عرب

پس از اين فاصله تا طوس دويدن زيباست پا برهنه شدن و ... کاش لطفي کني و آخر کارم باشي مرد سلماني تو ... در صحن کهنه سوي تو کردم نماز را اينجاست آنکه ... جواد حيدري .. . اشعار شهادت امام .... عمرم به باد رفته به داد دلم برس. من آمدم که ... برکه ي خشکم و گل آلودم ... نظري کن به خاطر عباس درد من را تو ..... هميشه قبل هر حرفي برايت شعر مي خوانم.

آدرس : کليک کنيد
آخـرين خندة ليـــ? - سازمان مجاهدين خلق ايران

صفحه را ميخواندم و دوباره مينوشتم، اين كار تا دو، سه روز طول كشيد و من مدرسه هم. كه مي رفتم همه ذهنم .... دوستداشتني در اين سه ماه زحمت زيادي را به خاطر ما متحمل شد و ما را با محبتهاي. بيشائبه خود براي ...

آدرس : کليک کنيد
رمان در قير شب | Sea Daughter~ کاربر انجمن - نودهشتيا

اين داستان،روايتگر زندگي چند تا شخصيته که توي ذهن من براي اون بازه ي زماني ان. ..... خاله نرگس چادر گل گلي سورمه اي رنگش را که مطمئن بودم سوغات بي بي از کربلاست ... چشمان قهوه اي درشتش را خوب به خاطر دارم. ... وقتي همه ي بچه ها خواب هفت پادشاه را ميديدند عماد در مسجد نماز صبح ميخواند. ..... خدايا مگر قرار نبود امروز روز آخر عمرم باشد؟

آدرس : کليک کنيد
صداي آشنا - سرگذشت هاي واقعي

سردي هوا تا رگ رگ جان خسته و جسم دردمند و رنجورش نفوذ مي کرد. ... سحر گل، ناله کنان با صدايي که به مشکل از گلويش بيرون مي شد،جواب داد:" از خدا بترسين، .... زماني كه از بهترين دوره هاي عمرم محسوب مي شد محصل در رشته‌ روانشناسي بودم، سه خواهر .... بخاطر دارم با آنكه زنده گي ساده و معمولي داشتيم، هرگز چيزي را به نام رنج و غم نديده بودم.

آدرس : کليک کنيد
مجموعه آثار دکتر اصغر هادي پور (شاهد)

حيدري- گل گشت · قالب وبلاگ ماه ... بي محل ميخواند ديشب اين خروس طبع من! من حديثِ رفته با ... ان شاءالله نماز و روزه هاتون قبول باشه اميدوارم خداوند ... عمرم گذشته است و توام در سري هنوز اي چلچراغ ... امام علي(ع)، بي کرانه ترين شکوه خلقت است که تا ابد، تلألؤ نورش .... تاچند روز بخاطر تولد يکسالگي مشق عشق جشن و شادي داريم. غزل جديد  ...

آدرس : کليک کنيد
دور تر از چشم اقيانوس

من هم قسمت هاي مهمي از مثنوي گل سرخ را خواندم که ريس جمهور با حوصله مندي تمام ... به آقاي اسماعيلي تماس گرفتم گفت به خاطر کارهاي اداري طول کشيده فردا در جامعه مراجعه کن نامه مي‌رسد. ... با خبر گزاري نسيم:تا آخر اين هفته و بعد از يکسري کارهاي اداري از ايران مي‌روم .... سپاس از هموطنان و دوستان گلم که عزيزترين لحظات عمرم را رقم زدند.

آدرس : کليک کنيد
قدر عمرم را ندانستم | جستجو در وبلاگها | مخزن وبلاگ فارسي - دانلود

نتايج جستجوي عبارت قدر عمرم را ندانستم از بين کليه اطلاعات و وبلاگهاي ثبت ... آره،يه اتفاق وحشتناک، وقتي با خونواده باشي، در حال رانندگي، به خاطر سبقت يه ... ترينش سالم موندن خودمه، ولي کاش نمونده بودم، با اين عذاب تا آخر عمرم چيکار کنم تو .... شد نيامديدر مسجديم طاعت اين ماه شغل ماستبي قبله هر نماز به سر شد نيامدياين نفس ...

آدرس : کليک کنيد
( لكستان.الشتر)

هاي انارش تا هميشه ي آسمان جاريست و هر باغش باغستاني است ... نيستند و از طرفي هم به اين صورت همانطوري که از اسمش پيداست پاي آنها به خاطر اين انتخاب کودکانه گير ...

آدرس : کليک کنيد
اشعار مدح امام رضا عليه السلام (46) - سهيل عرب

پس از اين فاصله تا طوس دويدن زيباست پا برهنه شدن و ... کاش لطفي کني و آخر کارم باشي مرد سلماني تو ... در صحن کهنه سوي تو کردم نماز را اينجاست آنکه ... جواد حيدري .. . اشعار شهادت امام .... عمرم به باد رفته به داد دلم برس. من آمدم که ... برکه ي خشکم و گل آلودم ... نظري کن به خاطر عباس درد من را تو ..... هميشه قبل هر حرفي برايت شعر مي خوانم.

آدرس : کليک کنيد
آخـرين خندة ليـــ? - سازمان مجاهدين خلق ايران

صفحه را ميخواندم و دوباره مينوشتم، اين كار تا دو، سه روز طول كشيد و من مدرسه هم. كه مي رفتم همه ذهنم .... دوستداشتني در اين سه ماه زحمت زيادي را به خاطر ما متحمل شد و ما را با محبتهاي. بيشائبه خود براي ...

آدرس : کليک کنيد
رمان در قير شب | Sea Daughter~ کاربر انجمن - نودهشتيا

اين داستان،روايتگر زندگي چند تا شخصيته که توي ذهن من براي اون بازه ي زماني ان. ..... خاله نرگس چادر گل گلي سورمه اي رنگش را که مطمئن بودم سوغات بي بي از کربلاست ... چشمان قهوه اي درشتش را خوب به خاطر دارم. ... وقتي همه ي بچه ها خواب هفت پادشاه را ميديدند عماد در مسجد نماز صبح ميخواند. ..... خدايا مگر قرار نبود امروز روز آخر عمرم باشد؟

آدرس : کليک کنيد
صداي آشنا - سرگذشت هاي واقعي

سردي هوا تا رگ رگ جان خسته و جسم دردمند و رنجورش نفوذ مي کرد. ... سحر گل، ناله کنان با صدايي که به مشکل از گلويش بيرون مي شد،جواب داد:" از خدا بترسين، .... زماني كه از بهترين دوره هاي عمرم محسوب مي شد محصل در رشته‌ روانشناسي بودم، سه خواهر .... بخاطر دارم با آنكه زنده گي ساده و معمولي داشتيم، هرگز چيزي را به نام رنج و غم نديده بودم.

آدرس : کليک کنيد
مجموعه آثار دکتر اصغر هادي پور (شاهد)

حيدري- گل گشت · قالب وبلاگ ماه ... بي محل ميخواند ديشب اين خروس طبع من! من حديثِ رفته با ... ان شاءالله نماز و روزه هاتون قبول باشه اميدوارم خداوند ... عمرم گذشته است و توام در سري هنوز اي چلچراغ ... امام علي(ع)، بي کرانه ترين شکوه خلقت است که تا ابد، تلألؤ نورش .... تاچند روز بخاطر تولد يکسالگي مشق عشق جشن و شادي داريم. غزل جديد  ...

آدرس : کليک کنيد
دور تر از چشم اقيانوس

من هم قسمت هاي مهمي از مثنوي گل سرخ را خواندم که ريس جمهور با حوصله مندي تمام ... به آقاي اسماعيلي تماس گرفتم گفت به خاطر کارهاي اداري طول کشيده فردا در جامعه مراجعه کن نامه مي‌رسد. ... با خبر گزاري نسيم:تا آخر اين هفته و بعد از يکسري کارهاي اداري از ايران مي‌روم .... سپاس از هموطنان و دوستان گلم که عزيزترين لحظات عمرم را رقم زدند.

آدرس : کليک کنيد
قدر عمرم را ندانستم | جستجو در وبلاگها | مخزن وبلاگ فارسي - دانلود

نتايج جستجوي عبارت قدر عمرم را ندانستم از بين کليه اطلاعات و وبلاگهاي ثبت ... آره،يه اتفاق وحشتناک، وقتي با خونواده باشي، در حال رانندگي، به خاطر سبقت يه ... ترينش سالم موندن خودمه، ولي کاش نمونده بودم، با اين عذاب تا آخر عمرم چيکار کنم تو .... شد نيامديدر مسجديم طاعت اين ماه شغل ماستبي قبله هر نماز به سر شد نيامدياين نفس ...

آدرس : کليک کنيد



حيدري: تا آخر عمرم بخاطر آن گل، نماز مي‌خوانم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 234
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 606
  • بازدید سال : 6,063
  • بازدید کلی : 59,194
  • کدهای اختصاصی