loading...
خبر خوان رزبلاگ حاظر
armin بازدید : 112 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)
يوسفي: مي‌خواهم به پرسپوليس گل بزنم

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : يوسفي: مي‌خواهم به پرسپوليس گل بزنم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




يوسفي: عالي بازي مي‌کنيم اما نمي‌بريم | ورزش 3

3 مه 2015 ... به گزارش "ورزش سه" محسن يوسفي در مورد کسب تساوي مقابل فولاد ... را بدشانسي هم گذاشت، بهتر است بگويم من مي توانستم يک گل بزنم اما نشد ... ميناوند: برانکو بايد از پرسپوليس برود ... لاپورتا: پوگبا مي‌خواهد به بارسا بپيوندد.

آدرس : کليک کنيد
دي ???? - قرمزترين پسر دنيا - Blogfa

او دوست دارد بار ديگر با بازگشت به پرسپوليس به استقلال گل بزند. ... بازي در پرسپوليس دارم و مي‌خواهم به مردم ثابت کنم که مي‌توانم گل بزنم و مهم‌تر از آن گل‌هاي ..... کريم باوي مي گويد سرپا شدنش را مديون استيلي، يوسفي و دکتر طاهري‌اعظم است.

آدرس : کليک کنيد
90/ تيمي که بحران دارد کري نمي‌خواند آقا محسن! - نود

5 فوريه 2015 ... تنها بازمانده خاطره‌انگيز محسن يوسفي زننده گل سه امتيازي و بهترين گلزن ملوان است که ... پرسپوليس در غياب اين نفرات هم واقعا بازيکن زياد دارد و نبايد فکر کنيم که نبود آنها اين تيم را ضعيف کرده است. به ... چه فايده‌اي دارد که گل بزنم و نتيجه به سود ملوان نباشد؟ ... 90: و اين که وضعيت مديريتي ملوان چگونه است؟

آدرس : کليک کنيد
رضا نوروزي - فقط پرسپوليس و رئال مادريد

تقريبا دقيقه ?? بود که برخوردم با محسن يوسفي باعث شد پايم کمي درد بگيرد اما تا پايان بازي .... مي‌خواستم بهترين فصل فوتبالم را در پرسپوليس سپري کنم. .... نوروزي: به نفت گل بزنم، شادي نمي‌کنم/بنگر: ديگر براي تيم ملي بازي نخواهم کرد.

آدرس : کليک کنيد
مرداد 1392 - عشق فقط ملوان

ديگه باخت رو شاخشه باور کيند الان جلال گل ميزنه داور گل و به نفع پرسپوليس اعلام ... بيچاره سيد جلال حسيني که دلش نمي خواد گل بزنه البته فقط دوست نداره به ملوان ... خوش گفته بود من وقتي ميخواستم از انزلي دور شم فکر کدين بهش هم برام سخت بود. ..... محسن يوسفي 9- اسماعيل صمدي 10- مهدي دغاغله 11- اميرحسين فشنگچي 12- ايوور  ...

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: فرهاد مجيدي: استقلال بزرگ مديريت بزرگ مي‌‌خواهد/3سال به اين ...

11 ژوئن 2015 ... او از آنها که براي استقلال تصميم مي‌گيرند خواست به فکر هواداران تيم باشند و کاري کنند که استقلال در درازمدت به موفقيت برسد. ... فرزاد يوسفي نژاد-ايلام ??:?? ??. .... توانستم در هر فصل ?? گل بزنم; ??:?? جلالي: از صميم قلب اميدوارم به باشگاه‌هاي ... ?? :?? به بهانه ي خداحافظي حيدري / گل دقيقه ?? و قهرماني پرسپوليس ...

آدرس : کليک کنيد
دنياي پرخاطره کريم باوي؛ از مستطيل سبز تا جبهه‌هاي جنگ

25 فوريه 2015 ... سال 65 بود و من آن زمان تازه مي‌خواستم به پرسپوليس بروم که از نادي العربي ... هر طور که شده است بايد براي ما گل بزني که البته من موفق به گلزني نشدم. .... به وضعيتي که داشتم، من را عمل کند ولي حميد استيلي و اکبر يوسفي دکتري ...

آدرس : کليک کنيد
روزنامه ايران ورزشي | شماره :5135 | تاريخ 1394/5/7

20 ساعت قبل ... صفحه اول. 1. فوتبال ايران. 2 · 3. ورزش ايران. 4 · 5. ورزش جهان. 6 · 7. پوستر. 8. استقلال. 9. پرسپوليس. 10. فوتبال ايران. 11. صفحه آخر.

آدرس : کليک کنيد
PERSPOLIS

او مي‌خواهد به تيمي برود که بازي کند و بار ديگر بتواند به تيم ملي دعوت شود. ... هادي نوروزي پس از 6 سال حضور در پرسپوليس و به ثمر رساندن بيش از 40 گل از اين تيم ... اين قضيه يک سوي ديگر هم دارد و اينکه من توانستم در دربي سه گل به استقلال بزنم. ..... ارشاد يوسفي محروم شد و مهدي واعظي در دقيقه 20 يكي از بازي‌ها از زمين اخراج شد.

آدرس : کليک کنيد
همه چيز از دربي استقلال و پرسپوليس - ::.. هواداران متعصب استقلال ::..

صفر ايرانپاک و حسين کلاني از پرسپوليس به ترتيب 7 و 6 گل زدن و ..... زندي)، ميلاد ميداودي(??- اسماعيل شريفات)، آرش برهاني(???- محسن يوسفي) و فرهاد مجيدي .... باقي مانده و من ترجيح مي‌دهم يک هفته قبل از بازي برگشت در مورد آن مسابقه حرف بزنم. ... از آقاي عباسي وزير محترم ورزش مي‌خواهم که نگاهي ويژه به استقلال داشته باشد و از ...

آدرس : کليک کنيد
::.. هواداران متعصب استقلال ::.. - Blogfa

وقتي هم پاس گل را داده، دوباره ياد حرف من افتاده و گفته بايد گل بزنم. اين خيلي ..... واقعا از هواداران پرسپوليس مي‌خواهم کار خوبي انجام دهند و به خاطر زحمات ايشان در بازي آينده از کاشاني حمايت و او را تشويق کنند. اميدوارم ...... همان يوسفي هافبک کهنه کار.

آدرس : کليک کنيد
دنياي پرخاطره کريم باوي؛ از مستطيل سبز تا جبهه‌هاي جنگ - ISNA - ايسنا

18 فوريه 2015 ... در تيم منتخب تهران امير قلعه نويي و دو سه بازيكن پرسپوليس حضور داشتند كه ... او گفت بايد به تمرين بيايي كه من به او گفتم مي خواهم به جبهه بروم و امروز هم به .... و هر طور كه شده است بايد براي ما گل بزني که البته من موفق به گلزني نشدم. .... به وضعيتي كه داشتم، من را عمل كند ولي حميد استيلي و اكبر يوسفي دكتري ...

آدرس : کليک کنيد
اسفند 1390 - اشقان استقلالي...ع - Blogfa

همين كه آدم‌هاي شهر ما در آخرين نفس‌هاي اسفند خاكستري، به اولين نوروز بدون ناصر فكر مي‌كنند، خودش ..... ?- برهاني به بارسلونا پيوست ?- جواد شيرزاد ?- بامزه يوسفي و بازيکن بي‌مزه يعني شريفات ?- .... امروز ميخوام دستاورد هاي تيم پرسپوليس رو در سال 1390 يادآوري کنم . .... گفته بود که دوست دارم گل قهرماني رو براي استقلال بزنم و زد .

آدرس : کليک کنيد
اسفند 1390 - عشق است ارتش سرخ اسيا - Blogfa

بنابراين اعلام مي کنم بدخواهان جوسازي نکنند زيرا من آن چيزي که مي‌خواستم يعني ... نمي‌خواستم در زمين راه بروم، اما با توجه به اينکه تاکنون به پرسپوليس گل نزده‌ام در ... حيدري درباره مصدوميت دروازه‌بان اين تيم تصريح کرد: ارشاد يوسفي با توجه به ... اگر هم گل بزنم به هيچ وجه به احترام هواداران پرسپوليس خوشحالي نمي کنم و مي ايستم.

آدرس : کليک کنيد
پرسپوليس کبير

بزن دست قشنگرو به افتخار پرسپوليس هوراااااااا بيبيب هوراااااااااااااااااااا ... اسامي حامي پيشکسوتان و باشگاه که در کنار تيم خواهند بود: حسين کريمي، حسين هدايتي ، احمد يوسفي ، آقاي طباطبايي ، شاهين خليج ... فرد ، يحيي گل محمدي ، کريم باقري ، ادموند بزيک ، مهرداد ميناوند ، حامد کاويانپور .... مي خوام يه توضيح راجع به عدد توهمي 4 بدم!

آدرس : کليک کنيد
محمد نوري:تصميم گرفتم خودم را به کروش تحميل کنم - خبرآنلاين

7 مارس 2015 ... از مسئولان پرسپوليس مي‌خواهم به هيچ وجه مهمان‌نوازي نكنند! ... محل توپ را عوض كنم يك لحظه تصميم گرفتم شوت بزنم، مي‌خواستم پنالتي‌ام را محكم بزنم!

آدرس : کليک کنيد
همه چيز از دربي استقلال و پرسپوليس - ::.. هواداران متعصب استقلال ::..

صفر ايرانپاک و حسين کلاني از پرسپوليس به ترتيب 7 و 6 گل زدن و ..... زندي)، ميلاد ميداودي(??- اسماعيل شريفات)، آرش برهاني(???- محسن يوسفي) و فرهاد مجيدي .... باقي مانده و من ترجيح مي‌دهم يک هفته قبل از بازي برگشت در مورد آن مسابقه حرف بزنم. ... از آقاي عباسي وزير محترم ورزش مي‌خواهم که نگاهي ويژه به استقلال داشته باشد و از ...

آدرس : کليک کنيد
تقليد‌ناشيانه‌طاهري‌از‌روي‌دست‌استقاللي‌ها

20 ساعت قبل ... كه ش ماره 7 پرسپوليس را به تن كرده اند و بايگاني. كردن اين ش ماره ..... رحيم يوسفي هم شناخته مي شود. ..... مي خواهم براي پرسپوليس گل بزنم.«.

آدرس : کليک کنيد
دنياي پرخاطره کريم باوي؛ از مستطيل سبز تا جبهه‌هاي جنگ - ISNA - ايسنا

18 فوريه 2015 ... در تيم منتخب تهران امير قلعه نويي و دو سه بازيكن پرسپوليس حضور داشتند كه ... او گفت بايد به تمرين بيايي كه من به او گفتم مي خواهم به جبهه بروم و امروز هم به .... و هر طور كه شده است بايد براي ما گل بزني که البته من موفق به گلزني نشدم. .... به وضعيتي كه داشتم، من را عمل كند ولي حميد استيلي و اكبر يوسفي دكتري ...

آدرس : کليک کنيد
اسفند 1390 - اشقان استقلالي...ع - Blogfa

همين كه آدم‌هاي شهر ما در آخرين نفس‌هاي اسفند خاكستري، به اولين نوروز بدون ناصر فكر مي‌كنند، خودش ..... ?- برهاني به بارسلونا پيوست ?- جواد شيرزاد ?- بامزه يوسفي و بازيکن بي‌مزه يعني شريفات ?- .... امروز ميخوام دستاورد هاي تيم پرسپوليس رو در سال 1390 يادآوري کنم . .... گفته بود که دوست دارم گل قهرماني رو براي استقلال بزنم و زد .

آدرس : کليک کنيد
ترکيب پرسپوليس براي بازي با الهلال مشخص شد - Perspolisnews ...

26 مه 2015 ... ترکيب سرخپوشان براي بازي با الهلال به شرح زير است: سوشا مکاني، رضا ... اميدوارم خالقي فر مث عليپور تو دربي که هيچکس فکر نمي کرد گل بزنه، موثر عمل کنه ... به اميد برد و ... بقول پيمان يوسفي گزارشگر خالقي خر . . . نقل قول ...

آدرس : کليک کنيد
اسفند 1390 - عشق است ارتش سرخ اسيا - Blogfa

بنابراين اعلام مي کنم بدخواهان جوسازي نکنند زيرا من آن چيزي که مي‌خواستم يعني ... نمي‌خواستم در زمين راه بروم، اما با توجه به اينکه تاکنون به پرسپوليس گل نزده‌ام در ... حيدري درباره مصدوميت دروازه‌بان اين تيم تصريح کرد: ارشاد يوسفي با توجه به ... اگر هم گل بزنم به هيچ وجه به احترام هواداران پرسپوليس خوشحالي نمي کنم و مي ايستم.

آدرس : کليک کنيد
پرسپوليس کبير

بزن دست قشنگرو به افتخار پرسپوليس هوراااااااا بيبيب هوراااااااااااااااااااا ... اسامي حامي پيشکسوتان و باشگاه که در کنار تيم خواهند بود: حسين کريمي، حسين هدايتي ، احمد يوسفي ، آقاي طباطبايي ، شاهين خليج ... فرد ، يحيي گل محمدي ، کريم باقري ، ادموند بزيک ، مهرداد ميناوند ، حامد کاويانپور .... مي خوام يه توضيح راجع به عدد توهمي 4 بدم!

آدرس : کليک کنيد
محمد نوري:تصميم گرفتم خودم را به کروش تحميل کنم - خبرآنلاين

7 مارس 2015 ... از مسئولان پرسپوليس مي‌خواهم به هيچ وجه مهمان‌نوازي نكنند! ... محل توپ را عوض كنم يك لحظه تصميم گرفتم شوت بزنم، مي‌خواستم پنالتي‌ام را محكم بزنم!

آدرس : کليک کنيد
همه چيز از دربي استقلال و پرسپوليس - ::.. هواداران متعصب استقلال ::..

صفر ايرانپاک و حسين کلاني از پرسپوليس به ترتيب 7 و 6 گل زدن و ..... زندي)، ميلاد ميداودي(??- اسماعيل شريفات)، آرش برهاني(???- محسن يوسفي) و فرهاد مجيدي .... باقي مانده و من ترجيح مي‌دهم يک هفته قبل از بازي برگشت در مورد آن مسابقه حرف بزنم. ... از آقاي عباسي وزير محترم ورزش مي‌خواهم که نگاهي ويژه به استقلال داشته باشد و از ...

آدرس : کليک کنيد
تقليد‌ناشيانه‌طاهري‌از‌روي‌دست‌استقاللي‌ها

20 ساعت قبل ... كه ش ماره 7 پرسپوليس را به تن كرده اند و بايگاني. كردن اين ش ماره ..... رحيم يوسفي هم شناخته مي شود. ..... مي خواهم براي پرسپوليس گل بزنم.«.

آدرس : کليک کنيد
دنياي پرخاطره کريم باوي؛ از مستطيل سبز تا جبهه‌هاي جنگ - ISNA - ايسنا

18 فوريه 2015 ... در تيم منتخب تهران امير قلعه نويي و دو سه بازيكن پرسپوليس حضور داشتند كه ... او گفت بايد به تمرين بيايي كه من به او گفتم مي خواهم به جبهه بروم و امروز هم به .... و هر طور كه شده است بايد براي ما گل بزني که البته من موفق به گلزني نشدم. .... به وضعيتي كه داشتم، من را عمل كند ولي حميد استيلي و اكبر يوسفي دكتري ...

آدرس : کليک کنيد
اسفند 1390 - اشقان استقلالي...ع - Blogfa

همين كه آدم‌هاي شهر ما در آخرين نفس‌هاي اسفند خاكستري، به اولين نوروز بدون ناصر فكر مي‌كنند، خودش ..... ?- برهاني به بارسلونا پيوست ?- جواد شيرزاد ?- بامزه يوسفي و بازيکن بي‌مزه يعني شريفات ?- .... امروز ميخوام دستاورد هاي تيم پرسپوليس رو در سال 1390 يادآوري کنم . .... گفته بود که دوست دارم گل قهرماني رو براي استقلال بزنم و زد .

آدرس : کليک کنيد
ترکيب پرسپوليس براي بازي با الهلال مشخص شد - Perspolisnews ...

26 مه 2015 ... ترکيب سرخپوشان براي بازي با الهلال به شرح زير است: سوشا مکاني، رضا ... اميدوارم خالقي فر مث عليپور تو دربي که هيچکس فکر نمي کرد گل بزنه، موثر عمل کنه ... به اميد برد و ... بقول پيمان يوسفي گزارشگر خالقي خر . . . نقل قول ...

آدرس : کليک کنيد
اسفند 1390 - عشق است ارتش سرخ اسيا - Blogfa

بنابراين اعلام مي کنم بدخواهان جوسازي نکنند زيرا من آن چيزي که مي‌خواستم يعني ... نمي‌خواستم در زمين راه بروم، اما با توجه به اينکه تاکنون به پرسپوليس گل نزده‌ام در ... حيدري درباره مصدوميت دروازه‌بان اين تيم تصريح کرد: ارشاد يوسفي با توجه به ... اگر هم گل بزنم به هيچ وجه به احترام هواداران پرسپوليس خوشحالي نمي کنم و مي ايستم.

آدرس : کليک کنيد
پرسپوليس کبير

بزن دست قشنگرو به افتخار پرسپوليس هوراااااااا بيبيب هوراااااااااااااااااااا ... اسامي حامي پيشکسوتان و باشگاه که در کنار تيم خواهند بود: حسين کريمي، حسين هدايتي ، احمد يوسفي ، آقاي طباطبايي ، شاهين خليج ... فرد ، يحيي گل محمدي ، کريم باقري ، ادموند بزيک ، مهرداد ميناوند ، حامد کاويانپور .... مي خوام يه توضيح راجع به عدد توهمي 4 بدم!

آدرس : کليک کنيد
محمد نوري:تصميم گرفتم خودم را به کروش تحميل کنم - خبرآنلاين

7 مارس 2015 ... از مسئولان پرسپوليس مي‌خواهم به هيچ وجه مهمان‌نوازي نكنند! ... محل توپ را عوض كنم يك لحظه تصميم گرفتم شوت بزنم، مي‌خواستم پنالتي‌ام را محكم بزنم!

آدرس : کليک کنيد



يوسفي: مي‌خواهم به پرسپوليس گل بزنم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 234
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 319
  • بازدید سال : 9,359
  • بازدید کلی : 62,490
  • کدهای اختصاصی